Pay per Click (PPC)

Értékelés:
(0 szavazat)

A pay per click (fizetés kattintásonként) egy hirdetési szolgáltatás, melynek lényege, hogy hirdető azokért a reklámmegjelenésekért fizet, amelyek után a felhasználók a hirdető weboldalára érkeznek.

A pay per click (fizetés kattintásonként) egy hirdetési szolgáltatás, melynek lényege, hogy hirdető azokért a reklámmegjelenésekért fizet, amelyek után a felhasználók a hirdető weboldalára érkeznek. A hirdető számára a hagyományos bannerekkel szemben, ahol a megjelenítés alapján történik az elszámolás, anyagi szempontból sokkal előnyösebb.
Az egyik legnagyobb külföldi PPC rendszer a Google, illetve a Yahoo, az Overture-on keresztül. Az USA-ban az on-line reklámköltség 40%-át teszi ki a PPC. Magyarországon a Google, Facebook, a CTnetwork, az Etarget, illetve a Kulcs-Kereső rendszerek használatosak.
Emellett 2011-ben elindult a PPCnetwork, ami a Google AdWords, a Facebook, a CTnetwork és Etarget rendszereket fogja össze.

Ez a weboldal cookie-kat használ a hitelesítés, navigáció és egyéb funkciók kezelésére. Honlapunk használatával Ön elfogadja hogy cookie-kat helyezhetünk el az eszközén.
GDPR letöltés | GDPR rendelet